Inventive Design
21.5.2007 Lasse Larvanko

Ero

The Break Up

Kommentit

5 kommenttia artikkelista “Ero”

Tilaa tämän artikkelin kommentit RSS-syötteenä

  1. Olli http://rahaa-netista.blogspot.com

    Todella hauska video :D. Kertoo samasta asiasta mistä on ollut aika monessa muussakin paikassa puhetta. Eli tulevaisuudessa luultavasti “oikeaa sisältöä” sisältävät sivut tulevat menestymään ja spammisivut tulevat tipahtamaan pois tuloksista.
    Tai vastaavasti spammisivuja tulee niin paljon, että niillä menestyminen on mahdotonta.

  2. PerttuT http://www.projekti55.fi

    Törkeen hyvää sisältöä siitä että sitä törkeen hyvää sisältöä ei vaan ole tarjolla.

  3. Lasse Larvanko http://www.inventive.fi

    Minulle tämä kolahti kommunikaation kautta. Tutkitaan kohderyhmää ja yritetään viraalikampanjaa, mutta onko yrityksen ja asiakkaan välillä aitoa dialogia?

  4. Olli http://rahaa-netista.blogspot.com

    Juu, on tossa tosiaan tuo, että mainostaja katsoo todellisuudessa vain omaa nenäänsä ja “muka” on kiinnostunut asiakkaasta.

    Aika moniulotteinen video kun katsoo pari kertaa uudestaan :)

  5. Lasse Larvanko http://www.inventive.fi

    Ero jatkuu:

    http://www.dailymotion.com/video/x5mxpj_inspiration-anyone_webcam

    Via: http://dagmar.typepad.com/

Kommentoi

pakollinen

pakollinen, mutta ei tule näkyviin

Voit käyttää seuraavia elementtejä kommenteissa: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Microsoft osaa ja uskaltaa."



Sivun alkuun