Inventive Design
3.9.2009 Lasse Larvanko

Klikkaa tästä vuoden kovin digimarkkinointiopas

17 vinkkiä tämän päivän nettimarkkinointiin

Klikkaa tästä on Toni Paloheimon Mainostajien liitolle kasaama All Star kirjoittajien opas tämän päivän digimarkkinoinnista.

Nettimarkkinoinnin rokkiukot samojen kansien välissä

  1. Johdanto Toni Paloheimo
  2. Markkinoijan näkökulma Janne Pullinen
  3. Markkinointia vai internetmarkkinointia? Panu Laaksonen, Samuli Salokangas
  4. Internetmarkkinoinnin ominaispiirteitä Santtu Toivonen
  5. Verkkoanalytiikka Leevi Kokko
  6. Lainsäädäntö Pekka Kiviniemi
  7. Hakukoneet Lasse Larvanko
  8. Bannerit eli display-mainonta Tiina Järvilehto
  9. Kumppanuusmarkkinointi Nicolas Fogelholm
  10. Sähköpostimainonta Petri Munkki
  11. Osallistaminen Sami Viitamäki
  12. Blogit Tuomas Rinta
  13. Suosittelu Heikki Leskelä, Minttu Murtomäki
  14. Kotisivut Janne Kalliola
  15. Verkkokauppa Jaakko Hallavo, Juha Valvanne
  16. Pelit Jesse Jokinen
  17. Virtuaalimaailmat Henrikki Tikkanen, Joel Hietanen, Joonas Rokka

17 eri lähestymistapaa panee miettimään

17 erilaista otantaa mikä toimii netissä ja miten sekoittaa helposti lukijan pään. Se on kuitenkin kirjan vanhoja puolia. Eri kappaleet ovat hyvinkin ristiriitaisia toistensa kanssa, riippuen kirjoittajien taustoista ja lähestymistavasta. Näin lukija joutuu pohtimaan lukemaansa hieman syvemmin eikä ottamaan kaikkea lukemaansa suoraan sydämeensä.
Klikka tästä tiivistää kunkin aiheen jokainen kappaleen loppuun top 5 vihjettä ja virhettä osioon. Nämä kaikki löytyvät kirjan markkinointisivustolta – klikkaa tästä.

Tilaa kirja tästä* – tai lue lisää kirjasta.

*Toni hei nyt kun tässä suosittelen tätä, niin suosittelupalkkio tai kumppanuusmarkkinointipalkkio olisi paikallaan. :)

Virallinen kuvaus kirjasta

Klikkaa tästä on ajantasainen käsikirja internetin mahdollisuuksista ja siksi pakollista luettavaa kaikille markkinoijille. Kirja kertoo monipuolisesti ja vailla hypetystä internetin tämänhetkisestä keinovalikoimasta. Kirja on suunniteltu markkinointiviestinnän ammattilaisten käytännölliseksi työvälineeksi, mutta yhtä lailla sitä voivat hyödyntää opiskelijat ja muut internetmarkkinoinnista kiinnostuneet.

Kirja ilmestyy lokakuussa 2009. Kirjan sisältöön voi jo nyt tutustua osoitteessa klikkaatasta.fi.”

 PS. Tähän mennessä oman puffinsa kirjasta julkaisseet: Leevi Kokko ja Janne Kalliola.

Hakukonemarkkinoinnin tarkoituksena on viestiä asiakkaille juuri silloin, kun he ovat omalla haullaan ilmoittaneet kiinnostuksensa."



Sivun alkuun